13 Ocak 2013

Do it Yourself

Herkese Merhaba!

Hepimizin haberdar olduğu ve giderek popüleritesinin arttığı bir akım var: 'Do it Yourself ' kısacası 'DIY'.
Modanın değişme hızının yükselmesiyle tüketim de doğal olarak arttı.Peki modaya uyum sağlayabilmemiz için illa ki yeni ürünler mi almamız gerekiyor?Elimizde bulunan eski ürünlere eklemeler çıkarmalar yaparak modaya uyduramaz mıyız?Belki de kendi modamızı kendimiz yaratabiliriz..İşte DIY da tam böyle bir şey..
Artık herkes kendi tasarımını yapıyor,kendi hayal gücüyle tarzını birleştiriyor..
Sizler için Pinterest de hoşuma giden DIY tasarımlarından bazılarını derledim.Umarım size ilham kaynağı olurlar..
Bu arada sağdaki Pinterest  gadget'ını tıklayarak beni takip edebilirsiniz.



                                                           



Bu şişe tasarımı oldukça hoşuma gitti ihtiyacınız olan tek şey kalın  ipler ve şişeler.Bu tasarımı rengarenk farklı iplerlede deneyebiliriz.Hatta boncuklu veya pullu ipler bile kullanılabilir.Fakat yapıştırıcı kullanmayı sakın unutmayın!



Renkli mi renkli güzel bir fikir.Sevdiklerimize deyim yerindeyse el emeği göz nuru olarak hazırlayacağımız bu tebrik,kutlama,mesaj kartlarını kendi isteğimize göre çok farklı şekillerde yapabiliriz.İhtiyacımız olan renkli kağıtlar ve ipler.


Oldukça basit ve muhteşem bir tasarım değil mi sizce de?Hele ki birbirinden farklı renklerde şişeler kullanırsak ortaya çok daha güzel sonuçlar çıkabilir.Işık seçiminde de farklı renkler kullanabiliriz.



Bunu en kısa zamanda denemek istiyorum:) Eminim hepinizin evinde kullanmadığınız artık sıkıldım veya modası geçti diye bir kenara attığınız ayakkabılarınız vardır.Bu ayakkabıları değerlendirmek için güzel bir fikir.Sadece sim değil pul boncuk veya farklı materyeller kullanabiliriz,ama yapışması en kolay olan muhtemelen simdir.Ayrıca bu fikri sadece topuklu ayakkabılarımız için değil babetlerimiz için de uygulamak güzel sonuçlar verebilir.


Artık giymekten sıkıldığımız kıyafetleri kesip biçerek ve onlara farklı kumaşlar danteller tüller veya materyaller ekleyerek güzel sonuçlar almamız mümkün.



Takılarımızı asmak için birbirinden değişik fikirler.



Bu soğuk kış günleri için ideal ve çok sevimli bir fikir:) Gerçi diğerlerine göre biraz daha uğraşmamız gerekebilir.




Mumsuz bir ev düşünemiyorum.Ama sizde aynı tarz mumlardan artık sıkıldıysanız,hayal gücü ve becerinizi kullanarak değişik mum veya mumluklar yapabilirsiniz.



Bu bardaklar sizce de çok şık değil mi?Çeşitli materyaller eklediğimiz bardaklarla çok şık sonuçlar almamız mümkün tek sorun ise bulaşık makinesinde yıkayamayacak olmamız.Hatta elde yıkarken bile oldukça dikkatli olmamız gerekebilir.



Açıkçası bu tasarımı yapabilmek için biraz beceri gerekiyor:) Ama ben yaparım diyorsanız birbirinden güzel tokalar ve hatta taçlar yapabilirsiniz.Ben geçen yaz taç tasarımına sarmıştım.Kendi zevkime göre bir çok taç yapıp,sonrada bir çoğu çok abartılı olduğu için takamamıştım:) Bir gün onlarıda sizlerle paylaşırım:)

Umarım yukarıda ki fikirler size ilham oluşturmuştur.
yeniden görüşmek üzere,
Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder